Asiakashallinnan suorituskyky

”Mitä luulet, mihin asiakkaat tuotteitasi ja palveluitasi oikeasti tarvitsevat”. Asiakassuhteen suorituskyvyn merkittävin yksittäinen seikka on tietää mitä asiakas ja asiakkaan asiakas tarvitsee . Ei ole hyvä luulla tietävänsä sellaista, mikä voidaan kaivaa esiin ja saada näkyväksi. Asiakkaat haluavat tuloksia ja suorituskykyä. Kuten Ted Levitt asian ilmaisi, jotta asiakkaat ”eivät halua neljännestuuman poraa, vaan neljännestuuman reiän.”

» Hyvät asiakkuudet eivät tule sattumalta

Me kaivamme näkyviin hyvän asiakkuuden olemuksen yrityksestänne. Se on jo siellä olemassa. Se ei ole hiljaista tietoa, jota epätoivoisesti kaikissa organisaatioissa etsitään. Se on olemassa olevaa tietoa ja käytäntöjä ja toimintatapoja, jotka yhdistetään hyväksi asiakashallinnan suorituskyvyksi. Se on nyt mahdollisesti piilotettuna kangistuneisiin kaavoihin, eivätkä yrityksesi työntekijät uskalla tuoda niitä esille.

»Jokainen tarvitsee vapautta kasvaakseen